KTK „AUTSAJDER” – Aktualności

Laur Mistrza Kreatywnej i Aktywnej Edukacji

26 października 2018 r. Europejskie Stowarzyszenie Dialogu Edukacyjnego odznaczyło panie Agatę Górniak oraz Teresę Wójcicką wraz z uczniami Laurami Mistrza Kreatywnej i Aktywnej Edukacji. Komisja konkursowa doceniła naszą szkołę za aktywną działalność Klubu Turystyczno-Krajoznawczego „Autsajder” oraz nasze szkolne przedsiębiorstwa.
Uroczystość odbyła się w Wojewódzkim Domu Kultury. Towarzyszyły jej warsztaty kreatywności.

22 września 2018 - RAJD INTEGRACYJNY

Po udanej promocji w pierwszych klasach, 22 września zorganizowaliśmy rajd integracyjny dla nowych członków klubu. Spotkaliśmy się pod szkołą, gdzie po krótkim przedstawieniu się przetransportowaliśmy się na Białogon. Stamtąd poszliśmy w kierunku Chęcin przez Biesak, Patrol i Zelejową Górę. Droga była przepełniona rozmowami, śmiechem,  a czasem również cichymi stękami na bardziej stromych podejściach.  W Chęcinach mieliśmy trochę czasu na jeszcze lepsze poznanie się podczas godzinnego czekania na autobus powrotny. Mamy szczerą nadzieję, że zaszczepiliśmy w pierwszoklasistach ducha przygody i że nie opuszczą nas szybko!

• integracyjny
  • integracyjny1
  • integracyjny2

8-9 września - TATRY

W nocy z piątku na sobotę 8 września 2018r. dziesięcioosobową grupą uczniów wraz z panią Górniak wyruszyliśmy w Tatry. Pogoda była zagadką, ale nie chcieliśmy rezygnować z tak długo wyczekiwanego wyjazdu. W rezultacie pierwszego dnia trochę zmokliśmy, ale nie przeszkodziło nam to w zdobywaniu kolejnych szczytów! Wędrowaliśmy głównie Doliną Chochołowską i Kościeliską, zdobyliśmy Grzesia i Rakoń. Drugiego dnia nie odpuściliśmy sobie również Jaskini Mylnej. Nieco po 23:00 wróciliśmy pociągiem do Kielc. Było to bardzo zadowalające rozpoczęcie nowego roku szkolnego.  Na kolejny rajd pójdziemy już z pierwszoklasistami!